z kim jeździcie na wakacje?
Autor: mała ania (IP zapamiętane)
Data: 19 Feb 2010 - 13:55:23
Hej
Wymarzyłam i wymyśliłam sobie niedawno, że w tym roku muszę polecieć na naprawdę super wakacje. Wybór padł na Teneryfę... Nie jest to tania wyprawa i zdając sobie z tego sprawę chciałam zapytać o jakiegoś dobrego organizatora na którym można polegać. Po prostu jak już tam polecę to chcę być pewna tego, że będę mieszkała w hotelu za który zapłaciłam i pojadę na wszystkie wycieczki o których wcześniej będzie mowa. Ponieważ właściwie zawsze jeździłam na wakacje po Polsce i to na własną rękę, nie mam doświadczenia w poszukiwaniu dobrego biura podróży. A wiem, że rezerwację należy zrobić jak najwcześniej, bo są podobno jakieś dodatkowe zniżki, w jednym biurze na A. widziałam nawet 20% rabatu. Zawsze to zaoszczędzona kasa. Bardzo więc proszę o radę kogoś kto ma w tym temacie jakiekolwiek doświadczenie. Pozdrawiam
Wymarzyłam i wymyśliłam sobie niedawno, że w tym roku muszę polecieć na naprawdę super wakacje. Wybór padł na Teneryfę... Nie jest to tania wyprawa i zdając sobie z tego sprawę chciałam zapytać o jakiegoś dobrego organizatora na którym można polegać. Po prostu jak już tam polecę to chcę być pewna tego, że będę mieszkała w hotelu za który zapłaciłam i pojadę na wszystkie wycieczki o których wcześniej będzie mowa. Ponieważ właściwie zawsze jeździłam na wakacje po Polsce i to na własną rękę, nie mam doświadczenia w poszukiwaniu dobrego biura podróży. A wiem, że rezerwację należy zrobić jak najwcześniej, bo są podobno jakieś dodatkowe zniżki, w jednym biurze na A. widziałam nawet 20% rabatu. Zawsze to zaoszczędzona kasa. Bardzo więc proszę o radę kogoś kto ma w tym temacie jakiekolwiek doświadczenie. Pozdrawiam
Re: z kim jeździcie na wakacje?
Autor: k2l (IP zapamiętane)
Data: 19 Feb 2010 - 16:54:00
ITAKA!
Autor: ireksl (IP zapamiętane)
Data: 19 Feb 2010 - 17:01:34
Ja tego roku wybrałem fuerteventura z Niemieckiego FTI załatwiane przez Biuro El-Mundo